16:11
0



Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos spre învăţătură, spre mustrare spre îndreptare, spre înţelepţirea cea întru dreptate. (II Timotei 3-16) 
 Şi Coranul acesta nu putu fi născocit fără de Dumnezeu, ci este o adeverire a celor premergătoare şi o tâlcuire a Scripturii: nu este îndoială în el; din partea Domnului Veacurilor. Sura lui Iona X 38)

 Biblia, Coranul, Cartea lui Enoh şi alte texte vechi sunt veritabile cărţi de vizită ale S.D. (Supracivilizației lui Dumnezeu). Nu încape nici o îndoială faptul că aceste cărţi au fost trimise omenirii de către creatorii programului. Formulările de mai sus, cred că sunt grăitoare în acest sens. În Biblie vom găsi mai puţine
versete care să precizeze clar că întreaga Scriptură este trimisă de S.D. Modalitatea în care este scrisă face din ea o operă a S.D. fără doar şi poate. Veţi înţelege mai bine acest lucru peste câteva pagini. Coranul, ale cărui capitole se numesc “sure”, abundă în “semne” ce insistă asupra provenienţei comune a celor două cărţi sau uneori, a uneia dintre ele. Pentru a vă convinge am să aleg şi eu câteva semne:

Mărire lui Dumnezeu care a trimis asupra servului Său Scriptura şi n-a făcut-o strâmbă. (XVII – Sura drumului nopţii)
Să cer eu afară de Dumnezeu alt judecător? El este doar acela care v-a trimis vouă cartea arată toate răsvedit; iar aceia cărora le-am dat noi Scriptura, asemenea ştiu că aceasta s-a trimis în adevăr de Domnul tău; deci, să nu fii între cei ce se îndoiesc. (VI – Suravitelor – 114)Această carte pe care am trimis-o Noi este binecuvântată. (VI Suravitelor – 92)Noi v-am trimis vouă carte în care este îndemânarea voastră: Nu veţi pricepe? (XXI – Sura profeţilor – 10)Şi noi i-am dat lui Moise Scriptura – deci nu te îndoi cu privire la întâlnirea cu El şi Noi am pus-o drept ocârmuire pentru fiii lui Israel. (XXXII – Sura închinării- 23) Şi această Scriptură (Coranul n.a.) pe care am descoperit-o este binecuvântată; urmaţi-i şi temeţi-vă de Dumnezeu, ca să fiţi părtaşi la îndurare.158... Doar de la Domnul vostru a venit de la Noi învăţăturară svedită şi ocârmuirea şi îndurarea...(VI – Sura vitelor)

Exemplele ar putea continua, dar consider că este suficient. Oficial, Biblia, o carte care respectă destul de bine cronologia evenimentelor, a fost elaborată între 1230 î.e.n. – 96 e.n., fiind trimisă ca şi Coranul “rând pe rând”. Fiecare om care a scris cuvintele pe tăbliţe sau pe hârtie, începând de la Moise şi terminând cu Ioan cel ce va scrie în insula Patmos, acum 1901 ani Apocalipsa, a primit informaţia biblică de la îngeri. Nu toate scrierile ce urmau să ajungă în Biblie sunt astăzi prezente la locul lor, din diverse motive.

În primul rând, cartea a suferit cel puţin două epurări: una într-o perioadă precoranică şi o alta în anul 553, când s-a vizat scoaterea versetelor referitoare la reîncarnare. Am mai vorbit de acest lucru deja. Alte manuscrise cum sunt cele de la Marea Moartă, găsite târziu, de mare importanţă, au ajuns în muzee, în colecţii particulare, unele sunt studiate şi păstrate în secret...

În vremuri antice, alături de Scriptură se studia şi Cartea lui Enoh, extrem de interesantă, din care voi insera deseori fragmente. Mai erau prezente acolo, Apocrifele lui Baruh, la care voi face referiri în capitolul “Distorsiunile temporale – profeţiile”.

Cu toată această bogăţie de informaţie, S.D. trimite Coranul luiMohamed (570-632 e.n.) care, începând cu anul 610, până aproape desfârşitul vieţii, primeşte mesajele de la îngerul Gabriel. De ce? Aflaserăîngerii de epurările la care fusese supusă Biblia? Aflaseră că o bună partedintre manuscrisele “trimise” nu ajunseseră la destinaţie? Informaţia programului trebuia completată şi veţi vedea că ultima carte trimisă deS.D., - Coranul- este, într-adevăr, complementară Bibliei.

Mituri asemănătoare în toate colțurile lumii

Toate zonele geografice ale lumii au dezvoltat în aceeaşi perioadă mituri mult asemănătoare, scrise sau nescrise. Textele egiptene, asiriene, sumeriene, babiloniene, hitite, feniciene, indiene, tibetane, etc. sunt surse importante care ne ajută în reconstituirea unei alte istorii a Terrei, poate,mai apropiată de adevăr. Multe similitudini am găsit în miturile chinezilor adunate de către Yuan Ke. Interesante sunt şi miturile druizilor, cercetate şi puricate “la sânge” de către E.Coarer – Kalondan şi Gwzenn – Dana. Dar, nici un efort, de oriunde zic eu, nu l-a egalat pe cel exercitat de S.D.în Orientul Apropiat. Acest fapt nu este deloc întâmplător, raţiunea o veţi înţelege curând. Toate informaţiile mitice adunate din culturile lumii dau o coerenţă, o unitate acestui tot ce se numeşte “Programul Terra” (P.T.).Pentru înţelegerea lui nu este necesar să parcurgem împreună amănunţit toate aceste mituri. Nici nu ar fi posibil în cadrul unei singure lucrări ce se vrea a fi modestă. Scheletul raţionamentului meu va fi clădit pe Cartea Cărţilor, deşi, deseori voi face referiri. mai ales la Coran, Bhagavad-gita şi la alte multe texte.

Nu mi-am închipuit niciodată că voi citi Biblia pentru că nu am dat doi bani pe dogme, pe ritualuri bisericeşti, pe care le-am considerat înainte, ca şi acum, primitive. Întâmplarea a făcut ca în toamna anului 1994 să citesc primele pagini ale Bibliei şi...”am văzut” imediat programul de inginerie genetică logic, coerent, în toată splendoarea lui. Am răsfoit cartea şi am găsit anestezia pivot agent anestezic inhalator la Iisus, alături de multă altă tehnică. Având instrucţia fenomenului O.Z.N., a paleoastronauticii, a miturilor diverselor civilizaţii, am luat Biblia în serios şi în trei luni a fost decodată... M-am cutremurat! Scuzaţi-mi devierea de la subiect.

Nu vă aşteptaţi să o parcurgem împreună verset cu verset, capitol cu capitol. În această modalitate nu veţi înţelege nimic. Tocmai aici este secretul! Modalitatea particulară în care este scrisă Biblia, dar şi Coranul, face ca aceste cărţi să fie aparent greu de citit. Cei mai mulţi renunţă după câteva pagini. Deoarece comparaţiile, metaforele, sunt deseori folosite în aceste lucrări, îmi permit şi eu una: aceste scrieri sunt precum jazz-ul, adică prezintă variaţiuni pe aceleaşi teme. Creatorii Bibliei, mai ales, se întrec pe ei înşişi în a ne prezenta acelaşi segment al programului în multiple variante. De multe ori, fiecare dintre variante adaugă informaţii unice segmentului vizat, ce nu-şi găsesc imaginea în oglindă într-o altă formulare. De aceea, atât Biblia cât şi Coranul sunt mult mai uşor de digerat sintetic. Numai sintezele, ce reunesc întreaga cantitate de informaţie referitoare la un anumit punct, segment al programului, pot să vă ofere o imagine clară asupra lui. Acest lucru să nu vă închipuiţi că este chiar uşor de făcut, corelarea şi conectarea, ordonarea informaţiilor, versetelor, fiind cel puţin la început, mai dificilă. Descoperind însă cheia, sensul programului, totul devine mai uşor. Am încercat să alcătuiesc sintezele de care vorbeam mai sus alegând cele mai sugestive versete, de obicei pe acelea care au o informaţie directă, mai uşor de asimilat. Au rămas însă foarte multe versete, sinonime în informaţie, care nu şi-au găsit locul în lucrarea de faţă.

Biblia arhaică, un subprogram

Informaţia coranică şi biblică a fost trimisă exact în forma prezentată. Teoretic, ea ar fi putut fi inserată în orice formă, chiar într-o prezentare ce ar depăşi nivelul nostru de înţelegere. Modalitatea arhaică de prezentare nu se datorează distorsionării acelei informaţii “trimise” de către pământean, adică nu se datorează unui acord între nivelul tehnic al lui Iezechiel spre exemplu, cu nivelul tehnic al prezentării versetelor. Alegerea unei variante arhaice, tâlcuite, în pilde, a prezentării, are o raţiune ce ţine de funcţionarea unui subprogram despre care vom vorbi la timpul potrivit. Părerea mea este că dacă nici una dintre cărţile “sfinte” nu ar fi reuşit să supravieţuiască secolelor, o altă carte ar fi fost trimisă de îngeri, pentru a activa subprogramul legat de aceste cărţi şi posibil, programul general ar fi fost ceva mai lung decât a fost până acum. Atât Biblia cât şi Coranul ne spun direct că informaţia lor a fost mult timp codată, de nepătruns înţelegerii noastre:

Atunci mi-am dat seama, privind lucrarea lui Dumnezeu, că omul nu poate să înţeleagă toate câte se fac sub soare, dar se osteneşte căutându-le, fără să le dea rost; iar dacă înţeleptul crede că le cunoaşte, el nu poate să le pătrundă. (Ecclesiastul 8-17)
Acest verset nu mai este valabil astăzi, vremea decodării a venit, iar această lucrare, cam asta încearcă să facă.
10. Domnul a turnat peste voi un duh de toropeală. El a închis ochii voştri, profeţilor şi capetelor voastre văzătorilor, le-a acoperit cu văl.
11. Drept aceea orice descoperire este pentru voi ca graiurile dintr-o carte pecetluită. Dacă le dai cuiva care ştie carte şi-i zici:“Citeşte”! el îţi va răspunde: “Nu pot, căci ea este pecetluită”!
12. Şi dacă o dai cuiva care nu ştie carte şi-i zici: “Citeşte”! el îţi va răspunde: “Nu ştiu carte. (Isaia – 29)

Deci, nu numai analfabeţii, ci şi cei relativ instruiţi, datorită lipsei de informaţie tehnică, erau în imposibilitatea înţelegerii celor trimise de către îngeri. Iată cum prezintă Coranul acelaşi lucru:

Spune:  “Dacă s-ar aduna oamenii şi duhurile, să facă un Coran ca acesta, ei nu l-ar putea face asemenea, chiar de şi-ar ajuta întreolaltă (XVII Sura drumului nopţii – 90)

Adică toţi oamenii ce au trăit până la un anume moment istoric, nu ar  putea realiza împreună aşa ceva, deoarece nu au nivelul ştiinţific necesar. Acel moment, vă asigur, a trecut! Sau:

Astfel tâlcuim Noi semnele Noastre, chiar dacă ei zic: Tu tălmăceşti încurcat, noi vom tâlcui răsvedit oamenilor pricepuţi. (VI Sura vitelor – 105)

Cele două cărţi avertizează pe tot parcursul, în fiecare capitol, că tot ceea ce este legat de S.D. trebuie luat în serios, atenţionează omenirea asupra seriozităţii problemei generate de S.D. Deşi în Biblie vom găsi multe ameninţări şi formulări agresive ce ţin de pedepsele pentru nerespectarea legilor impuse, campion absolut al acestor ameninţări este Coranul, carele transformă chiar în raţiunea lui de a fi trimis oamenilor.

Şi aşa l-am trimis Noi drept Coran arabic şi am amestecat în el ameninţări, ca să fie ei cu frica lui Dumnezeu şi ca el să le înnoiască amintirea”. (XX Sura TH –112)

Cum au reuşit îngerii “să trimită” oamenilor Biblia, Coranul şi alte scrieri “sacre”?

Răspuns: prin tehnica implantului de informaţie


. Implantul de informaţie se aplică direct pe C.S., constituit în bile de memorie. Acest tip de implant este de fapt dublu. Un alt implant va fi la nivelul creierului şi va media traducerea exactă a informaţiilor codate în M.N. Dacă implantul cerebral (în joasă densitate – M.N. sau în densitate înaltă M.P.) are şi funcţia de emiţător-detector sau dacă un al treilea implant este practicat în acest scop, asta este mai puţin important. Cert este că aceşti oameni folosiţi la imprimarea datelor biblice puteau fi detectaţi oricând şi oriunde. Întâlnirile lor cu îngerii pentru înmagazinarea de informaţie au fost multiple. Astăzi ne este uşor să înţelegem toate aceste lucruri deoarece Lumea Intraterestră (L.I.), deţinând o tehnologie asemănătoare, practică acelaşi tip de implant pentru a prezenta omenirii cartea sa de vizită. Deşi nu vreau să deconspir în avans, menţionez doar că datele contemporane privind aceste tipuri de implanturi, arată faptul că acestea au loc în prezent în interiorul navelor tip O.Z.N. sau în afara lor, sub hipnoză, calea aleasă pentru implantul cerebral nazală sau retro-oculară. Persoanele care au suferit un implant, au de obicei, diverse tulburări, de la o simplă cefalee până la scăderea capacităţii de concentrare, de muncă şi până la tulburări psihice. Hipnoza regresivă aplicată acestor indivizi demonstrează că prima răpire are loc la vârstă foarte mică, pentru ca mai apoi să continue astfel de răpiri toată viaţa. Despre toate acestea vom vorbi pe larg în capitolul referitor la L.I. Sumarul de idei vă ajută să înţelegeţi mai bine faptul că S.D. şi-a recrutat profeţii cam în aceeaşi manieră.

Iată ce aflăm de la Ieremia, unul dintre profeţii biblici:

20.(Ieremia) Către care a fost cuvântul Domnului, în zilele lui Iosia, fiul lui Avram, regele lui Iuda, în anul al treisprezecelea al domniei acestuia,21.Precum şi în zilele lui Ioachim, fiul lui Iosia, până în luna a 22. cincea din anul al unsprezecelea al lui Sedechia, fiul lui Iosia, regele lui Iuda, adică până la robirea Ierusalimului

Aflăm că întâlnirile îngerului (Domnului) cu Ieremia s-au desfăşurat de-a lungul unei lungi perioade ce a cuprins practic trei domnii în Iuda. În continuare:

23. Fost-a cuvântul Domnului către mine şi mi-a zis:5. “Înainte de a te fi zămislit în pântece, te-am cunoscut şi înainte de a ieşi din pântece te-am sfinţit şi te-am rânduit prooroc peste popoare”.
Profetul Ieremia, conceput în eprubetă

Informaţia este extraordinară. Nu numai că aflăm despre Ieremia că s-a născut în urma aplicării tehnicii implantului uterin (lucru veţi vedea banal, de altfel, în această carte), fiind un rezultat al fecundaţiei artificiale în eprubetă, dar Domnul ne spune că Ieremia a fost sfinţit (a beneficiat de implant) chiar înainte de a fi ieşit din pântece, asta însemnând fie inainte de practicarea implantului uterin, fie în viaţa intrauterină! Astfel, Ieremia “ a fost rânduit prooroc peste popoare” şi celelalte întâlniri despre care aflăm în versetele 2 şi 3 au fost posibile. În continuare, Ieremia către Domnul:

6.. “O, Doamne Dumnezeule, eu nu ştiu să vorbesc, pentru că sunt tânăr”.9. Şi Domnul mi-a întins mâna, mi-a atins gura şi mi-a zis. “Iată am pus cuvintele mele în gura ta”. (ieremia 1)

Dacă credeţi că versetul 9 nu vorbeşte despre un implant de informaţie, lucrurile se vor clarifica în curând. Să vedem cum decurgea o întâlnire a unui prooroc cu îngerul. Putem lua o grămadă de descrieri de la Iezechiel, Zaharia, Daniel, Isaia, Ilie şi alţii, dar prefer o singură descriere mai completă a unui astfel de tablou. Îl prefer pe Daniel:

4. Dar în ziua a douăzeci şi patra a lunii întâi, eu, Daniel, mă aflam pe malul fluviului celui mare, adică Tigrul,5. Şi mi-am ridicat ochii mei şi iată un om îmbrăcat în veşminte de in, iar coapsele lui închise cu aur curat şi de preţ;6.Trupul lui ca şi crisolitul şi faţa lui ca fulgerul, iar ochii lui ca flăcările de foc, braţele şi picioarele lui străluceau ca arama lustruită şi sunetul cuvintelor lui ca sunetul unei mulţimi.

Formularea “mi-am ridicat ochii mei” des folosită în astfel de întâlniri, îmi sugerează că îngerul a cărui prezentare standard beneficiaţi în versetele 5 şi 6 a venit ţintit spre Daniel cu o navă de tip O.Z.N. luminoasă, incandescentă, ce l-a obligat pe Daniel să-şi plece privirea. În continuare:

7. Şi am văzut numai eu, Daniel, o vedenie, iar oamenii care erau cu mine nu au văzut vedenia; ci o mare spaimă a căzut peste ei şi au fugit să se ascundă

Avem acum certitudinea că din toată acea mulţime doar Daniel era interesant pentru înger. Întâlnirea nu ar fi fost posibilă dacă Daniel nu ar fi avut un implant emiţător

8.Atunci eu am rămas singur şi am văzut această mare vedenie, şi n-a rămas în mine putere, faţa mea şi-a schimbat înfăţişarea, stricându-se şi nu mai aveam vlagă.9. Şi am auzit glasul cuvintelor lui şi, la glasul cuvintelor lui, eu am căzut înmărmurit cu faţa la pământ.11... Şi pe când îmi grăia cuvintele acestea, m-am sculat tremurând 12. Şi a zis către mine: Nu te teme Daniele, etc.14. Şi am venit să-ţi fac cunoscut ce se va întâmpla poporului tău la sfârşitul zilelor; că mai este o vedenie pentru zilele cele din urmă”.

Daniel este informat că îngerul a venit pentru încă un implant de informaţie.

15. Şi pe când grăia cu mine astfel de cuvinte...am rămas ca un mut.16. Acela care avea înfăţişarea Fiului Omului s-a atins de buzele mele; atunci am deschis gura mea şi am grăit şi am zis către cel ce sta înaintea mea: “O, stăpânul meu! Din pricina acestei vedenii m-au cuprins zvârcolirile de durere şi am rămas fără putere17... şi de spaimă îmi piere toată puterea şi suflarea mi se opreşte”

Asemenea situaţiei prezentate de Ieremia, îngerul atinge buzele lui Daniel şi implantul este montat. V-am prezentat toate aceste versete deoarece puteţi compara ceea ce eu am subliniat, cu fazele clinice ale aprofundării hipnozei prezentate de scala Diprot. În mod cert Daniel se afla în hipnoză. Posthipnotic, Daniel ne relatează întâmplarea atât cât permite reglajul implantului, atât cât se doreşte, dar în aşa fel încât noi să putem să înţelegem astăzi. Din pricina acelei vedenii (citiţi din cauza implantului) “m-au cuprins zvârcoliri de durere şi am rămas fără putere”. Din păcate actul implantării cerebrale a fost dureros pentru Daniel. Dacă Daniel ar mai trăi am putea afla prin hipnoză regresivă multe detalii despre implantul suferit. Putem face analogii însă, cu modalitatea în care aceste implanturi au loc astăzi. Spre exemplu, în unele cazuri întreaga anestezie este realizată strict prin hipnoză. În cazul lui Daniel, se pare că faptele decurg similar din moment ce vocea îngerului calmează imediat durerea lui Daniel.

18. Atunci s-a atins iarăşi de mine acela care avea înfăţişarea Fiului Omului şi mi-a dat tărie.19. Şi mi-a zis: “Nu te teme, om plăcut lui Dumnezeu! Pace ţie! şi curajos”! Şi pe când grăia cu mine, m-am simţit întărit şi am zis: “Spune, stăpâne, că Tu m-ai întărit”!

Bietul Daniel, câte a mai păţit! Dar nu este singurul. Biblia descrie la fel de interesant şi alte implante în M.N. Descrierile suferă de asemenea. Ne este prezentat numai atât cât să înţelegem în mare ce se întâmplă. Să-l urmărim pe Iezechiel:

1. În anul al treizecilea, în ziua a cincea, luna a patra, când mă aflam între robi, la râul Chebar, mi s-au deschis cerurile şi am văzut vedenii dumnezeieşti...3... Acolo a fost peste mine mâna Domnului.

Urmează descrierea navei tip O.Z.N., una dintre cele mai interesante din Biblie. Scopul în care îngerul îl “vizitează” pe Iezechiel este imediat precizat:

1. Atunci am auzit glasul Unuia care mi-a zis: “Fiul omului, scoală în picioare, că am să-ţi vorbesc”!2. Şi cum mi-a zis Acela vorbele acestea, a intrat Duhul în mine şi m-am ridicat în picioare şi am ascultat pe cel ce-mi vorbea
.
Expresia “a intrat Duhul în mine” sugerează iniţierea hipnozei. Pentru cei ce au citit despre răpirile de persoane practicate astăzi de navele O.Z.N. este uşor de făcut o comparaţie cu iniţierea hipnozei la care sunt supuşic ontemporanii noştri. Cred că pregătirea acestui moment are loc chiar de la contactul vizual între om (Iezechiel) şi navă, care astăzi ştim că sunt “calde” şi diferite: galben – portocaliu – verde – albastru – roşu, iniţiază activitatea sincronă a celor doi lobi temporali, “deschid porţile gama”, cuinducerea concomitentă a sentimentului de linişte, siguranţă, securitate. Altfel, Iezechiel şi alţii ca el sau noi astăzi, am lua-o la fugă, la vederea unei astfel de apariţii în preajma noastră. Revin la povestea lui Iezechiel. Hipnoza a fost iniţiată şi odată cu ea accesul la bilele de memorie era liber:

3. Acela mi-a zis: “Fiul omului, am să te trimit la fiii lui Israel...
(cu mesajul)

8. Tu, însă, fiul omului,.... Deschide-ţi gura şi mănâncă ce am să-ţi dau!9. Şi primind eu, am văzut o mână întinsă şi în ea o hârtie strânsă sul.10. Şi a desfăşurat-o înaintea mea, şi am văzut că era scrisă pe o parte şi pe alta: plângere, tânguire şi jale era scris în ea.(Iezechiel cap 2)

Continuăm cu Iezechiel cap. 3. Fiind în somn hipnotic, lui Iezechiel îi era sugerat că mesajul (implantul de informaţie) ar conţine imagini de gravitatea sugerată.

1. Apoi mi-a zis: “Fiul omului,mănâncă ceea ce ai dinainte, mănâncă această hârtie şi mergi de grăieşte casei lui Israel”!

Adică, fiul omului, fii conţinătorul acestui implant şi mergi şi decodifică informaţia pentru casa lui Israel.

2. Atunci eu mi-am deschis gura şi Acela mi-a dat să mănânc cartea aceea.

Operaţiunea de implant a început.

3. Şi mi-a zis: Fiul omului,hrăneşte-ţi pântecele şi satură-ţi lăuntrul tău cu această carte pe care ţi-o dau Eu”! Şi eu am mâncat-o şi era în gura mea dulce ca mierea.

Citiţi: Omule, fii conţinătorul acestei informaţii! Acesta este momentul implantului. Iezechiel conţinea acum implantul; mesajul acestuia putea fi decodat de către el însuşi.

4...”Fiul omului, scoală şi mergi la casa lui Israel şi le spune cuvintele Mele”

Adică, mergi şi decodifică informaţia pentru casa lui Israel.

5. Căci nu eşti trimis la un popor cu grai necunoscut şi cu limba neînţeleasă, ci la casa lui Israel.
10.Nici la multe popoare cu grai necunoscut şi cu limba neînţeleasă ale căror cuvinte nu le-ai pricepe...chiar la unele de acelea de te-aş trimite ele tot te-ar asculta”.

Ideea este aceea că mesajul nu era scris într-o limbă anume, ci conţinea “filmul mesajului” codificat în frecvenţe înalte tipice bilelor de memorie ale C.S. Decodarea lor se face simplu de către creier, care are acces la acest tip de informaţie şi va recoda frecvenţele înalte, în frecvenţe joase tipice lumii materiale. În acest mod, amintirea lui Iezechiel, cunoştinţele lui, sunt mult îmbogăţite. El constată dintr-o dată că ştie. În felul acesta, va putea de exemplu să ne comunice complicatele date ale construcţiei templului lui Dumnezeu din Ierusalimul ceresc. Un muritor de rând poate să citească cele câteva pagini de date cifrice exacte de 100 de ori, fără a reţine toate detaliile. Faceţi o încercare şi vă veţi convinge singuri de acest lucru! Iezechiel însă, ştia, pentru că acum, informaţia face parte din el. Implantull de informaţie pe care l-a suferit Iezechiel este un model standard. Tocmai pentru a sublinia acest lucru, Biblia ne descrie un caz similar. Este vorba de Ioan, cel ce va scrie Apocalipsa. El va primi filmul sfârşitului de program într-o manieră asemănătoare:

1. Şi am văzut alt înger puternic, pogorându-se din cer, învăluit într-un nor...2. Şi în mâna lui avea o carte mică deschisă. Şi a pus piciorul lui cel drept pe mare, iar pe cel stâng pe pământ.8. Iar glasul din cer pe care-l auzisem, iarăşi a vorbit cu mine, zicând: Mergi de ia cartea cea deschisă din mâna îngerului, care stă pe mare şi pe pământ.9. Şi m-am dus la înger şi i-am zis să-mi dea cartea. Şi mi-a răspuns: Ia-o şi mănânc-o şi va amărî pântecele tău, iar gura ta va fi dulce ca mierea.10. Atunci am luat cartea din mâna ingerului şi am mâncat-o:şi era gura mea dulce ca mierea, iar după ce am mâncat-o, pântecele meu s-a amărât.11. Şi apoi mi-a zis: Tu trebuie să prooroceşti, încă odată, la popoare şi la neamuri şi la limbi şi la împăraţi.

Sper că vă este clar această operaţiune legată de cartea mâncată în scopul devenirii prooroc şi al cunoaşterii în general a unor aspecte ale programului, constituie de fapt un implant de informaţie.Dacă nu este de ajuns, vă prezint aceeaşi operaţiune în miturile druizilor, pentru a vă convinge că metoda a fost în acel moment, ca şi acum de fapt, universală. Taliesin, personaj celt, hibrid compatibil A.D.N.M.N. cu îngerii S.D. (veţi înţelege pe parcurs ce înseamnă asta), a trăit într-o perioadă, cred eu, contemporană cu cea în care poporul evreu era condus de către Judecători, deoarece aceeaşi perioadă preregală este consemnată în miturile celte (druide). Taliesin este chiar Judecătorul, iar formularea poemului apărut în modalitatea pe care acum o ştiţi, adică după părerea mea, chiar faptul că Taliesin a fost ca şi Ieremia sau ca mulţi dintre Judecătorii evrei, un produs al fecundaţiei artificiale în eprubetă şi al implantului uterin:

“Mai întâi am fost modelat sub forma unui om, în holul lui , Karidween, pentru a fi purificat. Cu toate că aveam o comportare rezervată şi modestă eram o personalitate în sanctuarul celor înalţi. Pe când eram prizonier, o dulce inspiraţie mă împlini, legile fiindu-mi date într-o limbă fără grai”.

Insist asupra primei părţi subliniate ce sugerează fecundaţia artificială şi implantul uterin şi asupra părţii celei de-a doua, care sugerează implantul de informaţie (dulce inspiraţie = gură dulce ca mierea; legi într-o limbă fără grai = implant de cunoştinţe).Vă ofer un ultim exemplu, deşi cronologic, este primul situat pe axa timpului. Se pare că singurul profet care a făcut călătorii reale cu navele îngerilor a fost Enoh. Desele întâlniri cu fiinţele extraterestre s-au concretizat într-un implant de informaţie consistent. Enoh a avut ordinul să scrie informaţia codificată, înainte de a părăsi planeta pentru totdeauna.

1. Şi el (îngerul Uriel) mi-a zis: “O, Enoh, priveşte această carte care este coborâtă din Ceruri; citeşte ce este în ea şi încearcă să înţelegi tot ce cuprinde ea”2.Atunci am văzut tot ce a venit din Cer şi am înţeles tot ce era scris în carte. Citindu-le, am cunoscut toate lucrările oamenilor.11.Atunci cei trei sfinţi m-au apucat şi m-au dus pe Pământ, lăsându-mă în faţa uşii casei mele.9.Timp de un an întreg, noi te vom lăsa cu copii tăi, pentru ca să- ţi găseşti puterile dintâi şi ca tu să poţi să-ţi înveţi familia, să  scrii toate lucrurile pe care le-ai văzut şi să le desluşeşti copiilor tăi. Dar, în mijlocul anului viitor, te vom ridica din mijlocul alor tăi şi inima ta se va întoarce la puterea sa dintâi...

Aş vrea să subliniez că aflăm din scrierile vechi cu privire la anumite aspecte, atât cât au dorit El să aflăm. Aceste implanturi permit două tipuri de reglaje: unul se referă la fidelitatea decodării informaţiilor de către receptorul de implant, iar celălalt se referă la momentul în care accesul la anumite nivele de informaţie este posibil. Faptul acesta se cunoaşte astăzi din şedinţele de hipnoză regresivă aplicate celor răpiţi în nave de tip O.Z.N. În al doilea rând, eu cred că majoritatea acestor informaţii înscrise în cărţile sacre este corectă, adică fidelă, a fost transmisă exact cum au dorit EI (îngerii). Un caz particular în acest sens este cel al lui Mohamed. Dacă Biblia este o culegere de scrieri trimise “rând pe rând” unui număr mare de profeţi şi iniţiaţi. Mohamed este singurul om care a primit Coranu lîn întregime. Expresia “rând pe rând” ce semnifică multiplele întâlniri ale lui Mohamed cu îngerul Gabriel, am preluat-o dintr-un semn: 

“... Coranul l-am trimis Noi, ca să-l citeşti asupra oamenilor în răstimpuri şi l-am trimis rând pe rând. (XVII Sura drumul nopţii – 107) 
Biblia și Coranul: În Rai nu există femei

Este extrem de sugestiv. De cănd a început oare Mohamed să recepţioneze Coranul? Eu cred că acumulările au început în copilărie. Să nu vă închipuiţi că îngerul Gabriel a ales un copil bolnav pentru implant. Ştim bine că Mohamed prezenta de mic copil crize epileptice, halucinaţii, iar doica sa, crezând că este “îndrăcit”, nu l-a mai acceptat. Boala lui Mohamed ţinea, cred eu, de tehnica deficitară a implantului. Gabriel şi-a făcut lamentabil meseria! Nu numai că Mohamed a prezentat diverse tulburări, dar şi “reglajul”decodării a fost deficitar. Mohamed nu a citit niciodată Biblia sau alte texte vechi ce au ţinut de ea. Chiar dacă lumea arabă avusese o conştiinţă religioasă ce ţinea de S.D. cu mult timp în urmă, (arabii fiind constituenţi ai “patului A.D.N.” pe care s-a clădit poporul evreu), această religie numai era reprezentată în anul 600 decât de “urme fine”, nimic coerent, logic, concret, uniform, ordonat. Aceşti doi factori: 1. incoerenţa unei religii preexistente; 2. boala generată de implant, au contribuit la deformarea multor semne trimise de S.D., mai mult sau mai puţin voit. Aceste semne sunt astăzi ştiute, intuite de cunoscătorii Coranului. Eu consider că pentru cei ce cunosc mai ales Biblia, dar şi alte texte ajutătoare, este foarte uşor de “îndepărtat” informaţia falsă, uşor de identificat, mai ales acolo unde două informaţii “se bat cap în cap”!Biblia ne ajută mult în a hotărî care dintre cele două informaţii este corectă. De exemplu, vom afla din Biblie că în rai nu există femei. Este şi logic, urmarea fiind “Programul Terra”. Deşi Coranul precizează şi el acest lucru în mai multe moduri foarte exact, are însă şi informaţiicontradictorii. Spre exemplu, despre grădinile raiului afirmă;

70. În ele sunt copile bune şi frumoase
72. Oacheşe, închise în corturi,74. Pe care nu le-a atins nici un om, nici duh. (LIV Sura Lunei)

Este informaţie falsă ce ţine numai de închipuirile şi dorinţele lui Mohamed. Norocul că modalitatea în care este scris Coranul, aceea de a repeta aceleaşi idei şi imagini prezentate însă uşor diferit, nu lasă loc de dubii în a hotărî corectitudinea unei astfel de informaţii. În general, veţi observa că faptele sunt prezentate în Biblie destul de direct şi chiar pe înţeles tehnic. Interpretarea este minimă şi ţine doar de un vocabular mai adus la zi cu tehnica. Coranul chiar surprinde plăcut prin folosirea unor termeni adaptaţi tehnicii noastre de astăzi. Consider că pentru multe dintre informaţiile ştiinţifice prezentate de Coran, termenii tehnici au fost extrem de bine şi de avansat aleşi. În altă ordine de idei, construcţia particulară a Bibliei şi a Coranului face greoaie nu atât alcătuirea unor sinteze de informaţie, cât mai ales modalitatea de prezentare a lor, deoarece acestea la rândul lor sunt întrepătrunse în conţinut. Eu am încercat, cât am putut, o sistematizare logică a elementelor programului, cu cât mai puţine trimiteri la alte capitole. Uneori însă, acest lucru nu mi-a reuşit atât de bine... Dacă Biblia este necesar s-o citeşti de mai multe ori şi să reiei apoi fragmente din ea ca să o poţi înţelege,
sper ca lucrarea mea să fie bine înţeleasă de la prima citire completă, pagină cu pagină. Dacă va fi necesară o a doua citire, (pentru mulţi va fi) aceasta va fi pe înţelesul tuturor. Începând cu capitolul următor intrăm practic în dezbaterea “Programului Terra” Cum evenimentele legate de program consider că trebuie tratate într-o ordine cronologică, mă voi ocupa întâi de S.D..


Toni Victor Moldovan, autorul cărții ”Pogramul Terra - un atentat extraterestru asupra omenirii”


0 commenti:

Posta un commento